Comunicat d'Units per Avançar

September 18, 2019

Davant de les notícies publicades en diversos mitjans de comunicació que vinculen Units per Avançar amb una dinar d’avui convocat per Lliga Democràtica amb diverses organitzacions polítiques volem aclarir:

1.- En el seu moment vam declinar la invitació per assistir-hi perquè vam entendre que tenia per objectiu la formació d’un nou partit o instrument polític.

Units és avui un partit polític consolidat tant en les institucions (Parlament de Catalunya i un trentena llarga d’ajuntaments, entre els quals el de Barcelona) i també pel que fa a la seva definició programàtica i ideològica. Així queda reflectit en documents com el de pacte d’Estat Catalunya-Espanya o en les propostes en àmbits com la fiscalitat o l’educació.

2.- Per aquesta raó, en aquests moments no participarem en debats que tinguin com a objectiu crear nous instruments electorals.

3.- Aclarit això, reiterem la nostra predisposició a contrastar i dialogar sobre propostes i idees de continguts polítics amb altres partits i iniciatives ubicats em l’ampli espai del centre polític catalanista i oferir en el futur la millor proposta electoral possible.

18 de setembre de 2019

Entrades destacades

Declaració fundacional d'Units per Avançar

June 17, 2017